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COMMIS À LA SAISIE DES DONNÉES / SOUTIEN ADMINISTRATIF

ORDER ENTRY / ADMINISTRATIVE SUPPORT
 

Lieu - Location :    Montréal Est / East of Montreal

Poste # - Posting # :     8130116

Durée - Duration :    Permanent - temps plein / full-time

Rémunération - Salary :    16$ / h + (36 000$+ après 3 mois / $36,000+ after 3 mth)

Inclus - Including:  Avantages sociaux / Group Benefits

Début - Start Date:    immédiat / immediate


(ENGLISH Version Below)


Commis à la saisie des données / Soutien administratif

Notre client spécialise en solutions d'emballage dans le monde entier. Ils sont à la recherche d’un ou d’une commis à la saisie des données et soutien administratif.


RESPONSABILITÉS :

    • Entrer les commandes
    • Créer et classer des factures
    • Accueillir les visiteurs, répondre au téléphone, fax et le traitement du courrier
    • Entrée des mise à jour dans le système


EXIGENCES :

    • 2 ans d'expérience dans un rôle similaire
    • Bilingue: parler et écrire en français et anglais
    • Connaissance des logiciels Outlook, Word et Excel de Microsoft;
    • Solides compétences organisationnelles
    • Professionnalisme et courtoise, capable de collaborer avec des collègues
    • Prendre l'initiative et être fier de son travail


Si ce poste vous intéresse, envoyez-nous votre CV par courriel.

Nous apprécions l'intérêt que vous manifestez pour ce poste. Seuls les candidats sélectionnés pour une entrevue seront avisés. Nous contactons toujours nos candidats avant de soumettre leur curriculum vitae à l'un de nos clients.
 

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Order entry / Administrative Support

Our client specialized in packaging solutions world wide. They currently seek an Order Entry and Administrative Support professional. The successful hire shall be responsible for the day to day administrative duties


RESPONSIBILITIES :

    • Entering orders
    • Creating and filing invoices
    • Greet visitors, answer the phone, fax, and handle mail
    • Update shipping costs


QUALIFICATIONS :

    • 2 years experience in a similar role
    • Bilingual: Strong written and oral communication skills
    • Proficient in MS Office
    • Strong organizational skills
    • Professionalism and courtesy and able to collaborate with colleagues
    • Take Initiative and take pride in your work


If you are interested in this position, please send us your resume.

We appreciate all expressed interest for this position, however, only the candidates selected for an interview will be contacted. You will be contacted before we submit your resume to any of our clients.
 

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